mandag 14. februar 2011

Det nærmer seg.....


 


....... i hele forrige uke koste jeg meg med å ommøbelere butikken. 
SE.....Jeg ble ganske førnøyd selv, og håper dere som kommer innom vil like det også...
Oppstilling av de mange stilige glassene, bollene og fatene av glass vi har....
Kommer tilbake senere i uka med nye, brukte, varer som jeg skal pakke ut denne uka.....og så minner jeg om at det er bare ei uke til VINTERFERIEN starter.....


jakten på utstyr til ferien kan starte her....
.hva med noen nostalgiske kopper til hytta..........


eller....

                                                                          ett nytt servise?                                      

VELKOMMEN til skattejakt i BRUKTBUTIKKEN.....på Melhus eller Støren!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...