onsdag 3. august 2011

Så kom august.....

Jeg måtte bare legge inn ett innlegg om det knallkule barnepianoet jeg fikk inn. Bare se...



jeg er ingen pianospiller, men måtte jo teste ut om det funka, og det gjorde det! (elektrisk)

Em meget pen toalettkommode fikk jeg også levert

ble litt snedig bildet, pga av speilene, men håper dere ser hvordan den er.

Kanskje noe venter ei lita jente, og kunne tenke seg å bruke denne søte babykurven? Må vel kaste ut kosedyrene da :)
Ett godt, gammeldags skap i solid heltre.
Todelt, så en ide kunne vel være å bruke underdelen som skjenk, og forvandle overskapet til ett lite veggskap.

Legger tilslutt inn ett bilde av ei baderomsinnreding som jeg har fått inn. Det er ett lite servantskap med medfølgende servant og ett lite veggskap.
Vi er tross alt en gjenbruksbutikk, ikke en antikvitetsbutikk, så her har vi det meste du kan tenke deg.

Ha det så lenge!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...